rudegirl -

Onsdag

Hey blogg.

Ligger hemma och har slappdag idag igen. Så himla skönt. 

Tittar på nya Beck filmen som precis har släppts på dreamfilm :D 

Imorgon ska jag till studion en sväng. Ingen lektion eller så men ska dit och träna lite på egen hand. Sen på lördag så ska jag på pole camp! Träning mellan 10-16. Heela dagen. Så najs :D höll på att dö när jag tänkte på att jag inte skulle ha träning förrän måndag så fick lov att boka in mig på lite grejor den här veckan också. Wuuuhuu. Lär ju ha nånting att uppehålla mig med när jag har långdistans förhållande. Har fortfarande separationsångest sen förra veckan. Blääh. 


Jävligt fin misse jag har också. Så fluffig och mysig <3



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0