rudegirl -

Pills and pole

Hej blogg. 

Har precis kommit hem från poledance träning. Det blev ju ingen igår för den kursen blev inte av. Det var för få anmälda :( så jag kommer gå en kurs på tisdagar och en på onsdagar istället. Var skönt idag för vi är bara 6st i den gruppen och typ alla var sjuka så vi var bara två stycken där idag. Det är najs för då får man optimalt med hjälp! 
I alla fall, idag tränade vi på butterfly och air invert precis som i lördags. Dom e svåra grejer att sätta. Speciellt air invert. 

Fick kontakt med min läkare igår. Så nu har jag äntligen fått nytt recept på nå hormontillskott som ska hjälpa mot min endometrios och dessutom omeprazol som jag ska börja ta mot mina magkramper. Han trodde, på min beskrivning, att det är magsäcken jag har ont i och början av tarmen vilket är en konsekvens av alla värktabletter jag har fått lov att ta i så många år :( men skönt att slippa dom kramperna i alla fall. Så får vi väl se om det nya hormontillskottet kan rätta till livmodern också. Det vore ju nått! 

Nu blir det slappdag resten av dagen och imorgon har jag mattelektion 12.30 och sen poledance 17.00. Fullt upp typ. 
I helgen kommer nog Sebastian hit! Så najs :D 





KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0