rudegirl -

Pole/tandläkaren :s

Hej blogg. 

Så var det kväller igen dåe. Hade matte kl 14 och innan dess gick jag mest runt här hemma å gjorde ingenting. Typ preppade för lektionen. Sen efter matten så hade jag fett bråttom hem och inte så långt emellan det var dags att åka till poledance lektionen. Hann mest bara slänga i mig mat och sen åka iväg.

Idag tränade vi på caterpillar. Ett trick där man ska klättra upp på stången upp och ner. Gjorde en liten för-övning till den osv. Sen tränade vi även på cross knee release som jag visade bild på några inlägg nedan. Sen gjorde vi väl en massa annat flumm som vanligt! :)

Nu ligger jag i sängen och är fett rastlös. Hatar att inte ha nått att göra hela dagarna. Bara ligga här. Men det är bra. Jag behöver lära mig att ta det lugnt och inte vara så himla "allt eller inget" hela tiden. 

Men vet ni? :( har en visdomstand som håller på och kommer upp och gör ont. Så jag har bokat en akut tid hos tandläkaren på fredag :( klockan 8 på morgonen ska jag vara där. Sen så halv ett så har jag matteprov. Så fredag blir en väldigt intensiv dag! Men om det blir så att dom får operera ut tanden så blir det väl inget prov för mig. Jaja vi får väl se. Tur jag inte är rädd för att dra ur tänder. Värre om det måste opereras ut. Spännande. 





KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0