rudegirl -

Trötter

Hej blogg. 

Legat i sängen idag igen. Haft ont i huvudet hela dagen :( bläh. 

Imorgon börjar matte C kursen. Ska upp 07.30. Aaastidigt. Sen är det upprop kl 9 och sen är det typ lektion eller nått 11.30. Sen klockan 16 så börjar nya polekursen. En ny kurs jag ska gå som fokuserar på styrka och smidighet. Så att man blir starkare och vigare och klarar svårare trick som kommer komma nu i framtiden. 
Känns ändå lite skönt att göra nånting på dagarna. Men det är inte helt utan ångest heller. Önskar jag hade ett jobb jag trivdes med. Då hade jag kunnat använda mer av tiden till att jobba. Det skulle verkligen behövas också. Men jaja.





KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0