rudegirl -

Wish me luck

Hej blogg. 

Blev en liten sväng på stan idag. Är ledig hela den här veckan. Så himla skönt. Hatar mitt jobb. Vill aldrig tillbaka dit. Usch. 
Köpte i alla fall ögonfranslim och hårinpackning från PHC. Dom har ett hårserum med vitamin E och lite sånt som är så sjukt bra! Så jag tänkte att jag skulle testa en hårinpackning från dom också. Ska försöka fokusera på att få håret att växa nu. Ska försöka att inte färga nånting fram till sommaren och se hur effektivt det är att inte färga. Jag har ju i grund och botten väldigt starkt hår. Innan jag gjorde dreads första gången så hade jag jättelångt hår, fast jag blekte och höll på typ varannan månad. Det höll ändå. Tills jag gjorde dreads första gången. De va väl jävligt dumt gjort. Men jaja. Nu i alla fall så ska jag försöka att inte använda nån värme på det och inte färga nånting och dessutom börja knapra lite B-vitamin. Så får vi väl se! 

Och här är väl en "före"-bild på längden jag har nu. Väldigt kort men det finns hopp!


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0