rudegirl -

Yolo

Haha alltså jag vet vad jag skrev i nått inlägg nedan... Ingen hårfärg förrän sommaren.. Men ja, ikväll bryts det löftet. Jag ska bli rödhårig igen!
Jag hade faktiskt tänkt att hålla mig. Men hade ni sett hur jag ser ut nu för tiden så hade ni hållt med. Den rosa färgen blir mer och mer urtvättad. Den har börjat tagit en orange nyans och ja orange hår är väl typ det fulaste man kan ha? Och på allt det så har jag dessutom börjat få väldigt mycket utväxt. Mörk mörk utväxt. Till orange hår. Nej, nu får det bli en färgning ändå! 
Sen så tvättar jag ju bara håret en gång i veckan så jag behöver ju liksom inte underhålla färgen nå ofta. Kanske får färga igen i april eller nått? Känns ändå helt ok. Mitt hår har klarat av två år av blekning. Detta är tok mycket bättre! 
Men ja, lite dumt känns det ju såklart. Men på allvar jag kan inte gå runt i orange hår. Har ej det självförtroendet. Jag trodde att den rosa färgen skulle bli mer och mer ljusrosa tills det till slut typ va blont igen. Men sådant var ej fallet! 



Köpte en utan ammoniak och med olja i. Räknas väl för nånting antar jag. 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0