rudegirl -

<3

I två och ett halvt år har jag varit med denna fantastiska människa. Jag ångrar inte en dag av det! Han har verkligen gett mig ett annat perspektiv på livet, och gett mig en mer positiv syn på saker och ting. Jag har insett att jag har haft en så otroligt pessimistisk inställning till precis allting och det känns verkligen så himla bra att veta att så länge jag har den här otroligt vänliga och smarta människan i mitt liv så kommer jag också att alltid fortsätta utvecklas till att bli en bättre människa. Stående ovationer till mitt hjärta. Världen behöver fler som han. 





KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0