rudegirl -

<3

Did some shöpping. H&M har superrea på ALLT sitt sminksortiment för dom ska nämligen få in ett helt nytt sortiment i höst så hela deras lager reas ut. Vilken var skitbra för min del för mycket av mitt smink tog slut på en gång den här månaden och då är det ju bra om det är billigt! 
Sen var jag även in på lyko en sväng och köpte nytt schampo, balsam och leave-in creme till mitt slitna hår. Sebs syster är frisör så hon klippte mitt hår för nån vecka sen. Det var första gången jag klippte det på flera flera år så det fanns verkligen saker att rätta till! Vi behövde inte klippa mer än en cm på längderna för så slitet var det inte, det var mest väldigt ojämnt och konstigt. Men nu är det uppstyrt så nu ska bara håret få den bästa vården jag kan ge det! Så kanske det får för sig att växa lite vem vet?! 
I alla fall så köpte jag Matrix Biolage insiderepair. Jag verkligen älskar matrix produkter. Har använt dom i omgångar tidigare och tycker dom är så himla bra just om man har slitet hår. <3





KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0