rudegirl -

Casual as fuck

Heyyy blogg. 

Jag bara jobbar och jobbar här. Finns ingen hejd på't :D Har inte varit ledig mer än typ två dagar sen jag började jobba där och jag har inte ledigt förrän måndag igen om jag inte får nått då också. Så här kommer cashen trilla innnnnnn 


Sitter med hemmablekning i håret. Försöker att dra ut allt det röda. Men allt det ska ni få se i eget inlägg. 

Börjar verkligen längta hem nu assoo. Har så mycket att se fram emot hemma. Men det har jag väl redan sagt kanske? Ska bomba er med inredningsinlägg när det projektet drar igång när vi kommer hem! Och så längtar jag efter min misse. Och min Kjell! Och sen har jag det där paketet från Nelly som väntar där hemma också haha. Mycket nuu. Men det är bara denna vecka kvar och nästa sen är det dags. Ska ändå försöka njuta så mycket som möjligt av att vara här, vi är ju inte här så ofta och detta är också verkligen ett paradis. Hur många får bo utan hyra på västkusten hela sommaren liksom? Viiiii



Fick den här bilden skickad från Nicklas som har Gris nu. Hur söt är hon asså? Mitt mammahjärta spricker! 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0