rudegirl -

Hillbilly festivalen

Hey blogg. 


Är så roligt här nere för det finns så himla många pyttesmå men jätteroliga festivaler! I helgen har vi varit på hillbillyfestivalen. Den ligger ute på en stor bondgård bara. En kompis till Sebastian spelade med sitt band och jag gick all in på backstapling! Det var typ nått av det läskigaste och roligaste jag har gjort. Har tyvärr inga kort på mobilen men ska sno några av Sebastian sen. Han hade systemkameran med sig. I alla fall så gick det till så att man hade en klättringsele på sig och skulle stapla så många backar uppe på varandra som möjligt medan man klättrade upp på dom. Jag klarade 16 backar och sen ramlade jag haha. Det var verkligen superkul! Tog tyvärr dock inte så mycket bilder meen meen. Himla kul med lite aktiviteter på festival och inte bara band och fylla. 
 




KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0