rudegirl -

Neeeww

Hey blogg! 


Härmed raderar jag tidigare inlägg om rasism/Adam Tensta eftersom min blogg ej ska handla om politik överhuvudtaget och jag hoppas att så många som möjligt läst inläggen så att jag kan radera dom med gott samvete! :) 

Nu till roliga saker. Igår fick jag håret färgat! Jag kanske har sagt det, men Sebastians syster är frisör så jag har blivit både klippt av henne tidigare i sommar och nu även färgad. Jag är så glad att det är gjort! Hade verkligen ångest för jag tänkte att ingenting kommer kunna färga över dom röda pigmenten. Den där toningen jag använde har jag använt förr och den är ett helvete att färga över... Men nu blev det ju gjort på salong så nu blev det jättebra! Är så himla nöjd. Trivs verkligen bra i mörkt. Är så mycket lättare att matcha både kläder och smink. Det blev lite mörkare än vad jag först hade tänkt men sen blev jag supernöjd med resultatet ändå :) 





Redo i stoln, btw kolla utväxten. Uuugh. 
Kollar ut lämplig färg så att säga. 
Hitta väl nån bra :D
Taadaaa! 




KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0