rudegirl -

Onsdag

Heyyy blogg.
 
Har väl glömt att nämna att jag fått jobb här nere. japppzz. Ska jobba hela denna månad tills vi åker hem igen (slutet av juli, börjar på augusti nån gång där). Det är på ett äldreboende där även Sebs syster jobbar. Såeatt de e najs så blire fett med cash sen. Får dessutom tidig lön så jag kommer få lönen 10 augusti. Huuur bra? :D ska försöka att köpa lite inredning till vardagsrummet för pengarna. Och även studentlitteratur. Och en ny laptop. Får se hur långt pengarna räcker såattsäga. 
 
Ska iaf jobba idag och imorgon mer vet jag inte, jag har inte något fast schema. Mene vi får väl hoppas på att jag får en del. Har hittills typ bara jobbat kväll och det ger lite OB också. såå bra.
 
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0