rudegirl -

Rambergs kyrka

Hey blogg. 

Idag har vi varit ute på världens äventyr. Vi var iväg till nått som kallas för rambergs kyrka. Kan ju säga att det är INTE en kyrka! (Mer info på bilden som jag tog på infoskylten) utan det är en grotta. Det var skitläskigt haha. Nog att bara klättra omkring i en grotta men sen fanns det dessutom världens största spindlar! Grottspindlar liksom :s blev så överraskad av en stor jävel att jag började grina haha. Spännande i alla fall! 



Här gick man in
Bara att gå in innanför "entren" var läskig. Men sen jävlar fortsatte det upp i mörkret. 
Uppe där Sebastian står fanns det en stege till ett ännu trängre rum som var ännu mörkare haha. Uuh. 
Hit upp kom man. Mörkt som fan så fick ta en bild med blixt också. 
Gissa vart vi skulle sen då?? Jo upp genom en springa som är precis ovanför Sebastians huvud på bilden. 
Woohoo skitstort hål att krypa i
Crazy lyckades klättra upp men jag såg världens största spindel och blev för rädd så jag tog samma väg tillbaka ut istället haha. Jefflar vilket äventyr det var. Cellskräck samtidigt som det var sjukt häftigt.  


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0