rudegirl -

Torsdag

Heyy blogg. 

Torsdag idag. Det betyder att det bara är 4 dagar kvar tills måndag då vi ska åka hem! :D längtar så himla mycket efter Gris och efter min egna lägenheten och efter mina vänner och familj!

Idag ska jag jobba. Har varit ledig lite för mycket den här veckan :( vill ju jobba och tjäna in cash. Har bara idag plus söndag kvar på schemat. Jag hoppas det finns fler pass nu när jag kommer dit idag. Hela lönen kommer ju typ gå till soffa plus ny dator. Min dator e så trasig så jag ser snart ingenting på skärmen längre. Helt paj :( så himla trist när man måste köpa nya dyra grejer. Men det går ju knappast att gå högskolan dalarna där allt sker via internet om man ej har någon dator. Så jaja. Jag ska väl vara glad överhuvudtaget att jag ens har pengar till en ny. :) 





Nya spetslinnet och nya jeansen på



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0