rudegirl -

Kaozet

Alltså jag blir så tröttttttt. 

Kom hem imorse och större delen av lägenheten är utan ström för att en massa säkringar har gått. Jag har såklart inga nya. All min mat är helt förstörd :( har inte tid med detta. Har ett väldigt tajt schema att gå efter idag. Ska hinna fixa klart en massa shizzle och sen vid halv sju så börjar vi röra oss ner mot västkusten! Vi åker så sent för Sebastian jobbar i stockholm och kommer tillbaka med tåget den tiden. Så vi kommer vara framme nån gång på natten haha. Sen morgonen efter så går flyget mot Istanbul! No rest for the wicked. Nä nu ska jag väl ta tag i det här. Måste gå och handla säkringar. Spisen funkar inte heller så jag svälter ihjäl också här haha. 


Igår var jag och mitt poledancecrew ute och käkade mat på kopparhatten. Var supermysigt! :) 




KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0