rudegirl -

Midsommar

Hey blogg

Midsommarafton igår heuheu. Hade askul! Drog först till Jenny och Jesper och deras lilla Felicia och käkade midsommarlunch, sen käkade vi middag hemma med Sebs föräldrar. Sen drog jag på förfest uppe på ett berg i Grebbestad sen bar det iväg hem till Johan. Sebastian kunde inte vara med för han skulle upp och jobba så jag fick åka själv iväg till hans kompisar haha. Men det gick ju bra det å. Sen kom även Sebs lillasyster dit och vi hade bland annat mjölkpakets-VM och rövkroksturnering. Asroliga grejjor. Sen drog vi alla på krogen och dansade loss tills det stängde vid 03.00.

 Idag kör fest dag 2 igång som börjar med lite middag nu, sen ska vi ut på promenad med två hästar som står på granngårn som jag ska ta hand om i sommar, sen ska vi väl iväg på mer fest :) 



Bakisfrukosten idag
Matchade mitt rosé uppe på berget haha
Fick puss av Nicklas, som fick puss av Jesper
Snygga
Selfies lär man ju ta å
Jag och lilla Flisan <3
Lite middag å så
Å drack öl
Å gulleflisan är i tvåårstrotsen och ville bestämt ha öl där ett tag och inget annat. Men skrutta fick nöja sig med saft haha. Folköl redan vid lunch?! Börjar tidigt vi. 
Chaufförpojkvän igår


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0