rudegirl -

Dagens pass

Hey blogg. 

Precis tagit mig ett tränings/stretch-pass! Det blev ingen deep stretch idag, så får vänta tills nästa söndag. Men det hindrar inte mig! Nu är benen som spaghetti. Gjorde:

Utfallssteg varje ben 10x4 st
Innerlårstretch
Hamstringstretch
Rumpstretch
Främre lårstretch
Vadstretch

Känns så himla skönt när man är klar. Stretcha är så himla bra för välmåendet! Till och med bevisat. Det är som en sorts meditation. För mig livsviktigt! Rekomenderar till alla, även dom som inte siktar på att bli vig, att ändå stretcha ibland! Jag tycker det syns på folk hur flexibiliteten och orken hänger ihop ibland. Min pojkvän till exempel är lika stel som en gammal pensionär haha och det märks ju typ när han ska plocka upp skorna från golvet, det ser ju kämpigt ut för folk som är så stela bara en sån sak! 


Inte skitlångt kvar till split. Älskling tog den här bilden när jag precis hade börjat. Kom en liten bit till sen när jag legat där ett tag! :)



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0