rudegirl -

Dagens pole

Hej blogg! 

Usch, väldigt mkt stress och press just nu inför högskoleprovet. Känns ej helt okej. Jag funkar inte så bra under för mkt press. Men men, vi får se hur det går på lördag. 

I alla fall, poledance lektion idag! Skönt, få slappna av lite och släppa all annan skit just nu. 
Idag kände jag mig stark, och det gick jättebra! Satte Scorpio. Det där jävla tricket som verkligen inte gått förut. Sen gjorde vi lite nya grejen, bland annat ett trick som heter iguana (bilden nedan). Man står helt enkelt spikrak upp och ner? Haha. Sen blir min handstand bättre och bättre också, så glaad. 

Nu har baby precis lagat lasagne som vi ska äta. Vi har sett klart på hela American Horror Story så nu ska vi kolla  igenom Breaking Bad! Hört asbra saker om den serien så nu kör vi. Btw så fick jag precis godkänt i Kemin! Kanske ska börja koka knark jag å? ;) nej fy. 



Iguana


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0