rudegirl -

Deep stretch

Hey blogg! 

Precis kommit hem från deep stretch pass. Fortsatte stretcha lite själv här hemma också. Tänkte visa lite "före"-bilder så ni kan följa min utveckling och kanske till och med bli lite inspirerade ;*


Så här ser min spagat ut idag. Det är det främre benet som ställer till för mig. Det bakre känns det ingenting i i nuvarande spagatposen, främre benet tar det däremot stopp i haha. Men bara en liten bit kvar. 
Splitten gör jag snabbare framsteg i just nu. Övre bilden är för en vecka sen och nedre är från idag. Syns kanske inte så mycket skillnad om man bara kollar på benen, men kolla på vänstra foten på över och nedre bilden. Den är mycket närmare eluttaget på undre än övre :D



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0