rudegirl -

Dööör

Hey blogg. 

Idag blev en riktig pluggdag. Blev inge jobb ändå. Men det var bara tur det för på lördag så ska jag skriva högskoleprovet så den här veckan kommer i största möjligt mån gå ut på att plugga röven av mig. Har hållt på i ett par timmar nu och börjar bli jävligt trött haha. Men det är som det är. Allt annat ligger på is nu tills provet är gjort. Hopps fan det går bra :( 

Ikväll vid 18 - tiden ska jag åka iväg till Magnus och Eva, min "extra"-föräldrar och goda vänner. Det är nämligen det okända på tvn ikväll och det är väl lite av våran grej att titta på spökprogram haha. Så det blir god mat och mys där och imorgon blir det inte heller något jobb. På morgonen vid 11 så ska jag till vårdcentralen och göra en massa blodprov inför kommande läkarbesök. Har två st inbokade på samma dag nån timme efter varann haha. Där gjorde dom det bra och smidigt! Ska bland annat på ultraljud för min gallblåsa+lever. Kolla vafan som är fel på magjäveln och det var den änden läkarna ville börja i. Håll i hattn. 





KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0