rudegirl -

Fredag

Hej blogg. 

Har haft inte en skitproduktiv dag men de e väl lugnt när det är fredag. Började med att skjutsa upp en kontorstol till Sebastians kontor sen åkte jag iväg till Borlänge och hämtade mitt pass sen hem igen och pluggade till högskoleprovet typ nån timme. Nu hamnade jag här i sängen typ helt slut. Ska snart iväg och handla in lite chips å grejer. Tänkte ha fuskdag idag nu när det ändå är fredag. Har inte ätit nå sånt där på några veckor men idag känner jag nog att det är dags haha. Lite ångest men ibland måste man få unna sig också för att orka. Har varit PMSig i typ tre dagar trots att jag har spiral och sånt så jag har feta cravings nu haha. Måste köpa choklad. Gick dessutom nån sorts gråtattack över ingenting igårkväll? Hormonerna spökar på. Menmen. Om nån timme kommer Nils hit så ikväll blir det jag, Nils och Sebastian här hemma på lite rajtantajtan. Ska köpa öl och sånt där. Gud vilken fuskdag! :o 



Haha ser helt ihoptryckt ut. Fiiint



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0