rudegirl -

Fredag

Hey blogg.

Denna dag hade kunnat varit bättre. Har haft sprängande huvudvärk hela dagen. Men annars har det varit en bra dag hittills. Fredag idag, fick inget jobb idag. Började med att vi åkte till kopparstaden och skrev på nya kontrakt imorse så nu är lägenheten min och Sebastians! :) sen så åkte jag till skolan och gjorde matteprov. Gick bra förutom på en fråga, och det var väl tyvärr den viktigaste frågan så kommer väl få komplettera :/ menmen. Har förlängt kursen så att jag ska hinna med den bättre. Så det kommer gå bra i vilket fall! :) sen har jag varit hemma hos mamma en sväng och bara döhängt. Kom hem för en stund sen. Har dammsugit överallt här hemma och nu ska jag torka golven osv. Älskling har köpt vin också så blir väl säkert mysfredag här hemma. När han nu kommer hem. Näe nu lär jag fortsätta städa å greja. 



Va på ica maxi en sväng på hemvägen. Köpte bland annat tre nya badbomber! :) dom är så himla mysiga. 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0