rudegirl -

Kul liv

Hey blogg. 

Idag har det varit hyfsad slödag. Ganska skönt men nu så här i efterhand så hade jag kunnat tänka mig att jobba. Men känner alltid så i efterhand men om jag väl blir bokad så får jag ångest. Min hjärna är så sjukt jävla snäll mot mig. 
I alla fall. Vaknade astidigt som vanligt. Älskling sov många timmar till. Pluggade lite, åt frukost osv. Sen har vi även varit hos kopparstaden idag och lämnat in inkomstuppgifter osv. Allt såg bra ut så imorgon åker vi in och skriver av michelle och skriver på Sebastian. Wiho. Nu ska jag väl slöa lite till eftersom inget kul nånsin händer. 





KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0