rudegirl -

Lunch

Hey blogg. 

Lite snabb lunch innan det är dags för mattelektion. Klarade nyss provet på första kapitlet! Bara tre prov kvar nu, varav ett är ett ganska litet prov. Känns bra! Kanske till och med kör matte D efteråt när jag ändå är igång? ;) fast ne.
Efter lektionen ska jag hem till min main babe Kjell och leka med henne tills det är dags för poledance. Har typ aldrig varit utan henne så här länge i sträck? Men bruden har fullt upp med plugg och jobb precis som jag :/ då blir det så ibland. Saknar den jävla palmen också haha! Mot alla odds. Hörs ikväll alla fina. 

Standardlunch. Sallad med quornfiléer, sweet chilisås, kaffe och ett glas berocca till (b-vitamin). 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0