rudegirl -

Lycka

Hey blogg.  


Kom nyss hem från första poledancepasset på nya nivån. Så himla kul! Satte shoulder mount idag, bild nedan. Lärde oss även ett nytt sätt att klättra på idag. En sorts klättring man använder på tävling, video finns på min instagram. 
Nu ska jag duscha, stretcha mina allra stelaste muskler lite till (hamstrings) och käka lite. Sen kommer väl resten av patrasket hem igen antar jag, dom e på pitchers dom busarna. 


Shoulder mount, man hänger liksom med stången på axeln. Den gjorde till en början väldigt ont att göra när man ska upp med benen och all tyngd hamnar just på ena axeln. Men nu är det inte alls lika farligt, man blir härdad! 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0