rudegirl -

Måndag

Hej blogg.


Idag har jag varit på dom två läkarbesöken jag skrev om tidigare. Ultraljudet på levern/gallvägarna får jag svar på senare och för mina hudbesvär har jag fått antibiotika och lite sånt utskrivet så det var ju bra. Kommer tydligen få ganska jobbigt med torr hud/torra slemhinnor under behandlingen men vad gör man. 

Sen har jag bara varit hemma å gjort ingenting resten av dagen. Så himla skönt. Ska jobba imorgon 12-16 och sen ska jag bara slappa imorgon också. Behöver verkligen återhämta mig från all stress som varit. Uuh.

Var i stallet igår också och red lite. Va så himla kul! :) Gunilla har ju ett föl på 1 år också som fick vara med och gå lös. Lilla söten sprang efter oss när vi galopperade osv och hade så himla roliga haha. Han sprang runt och dampade loss totalt. 






KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0