rudegirl -

Random

Hej blogg. 

Vaknade för ett tag sen. Har börjat sätta mig tillgänglig för jobb fyra timmar om dagen, inte mer. Se om det känns bättre då. Tänkte säga upp mig där ett tag men ska pröva så här istället. Så idag ska jag jobba 12-16. Lite ångest men det får gå. Är i alla fall på ett ställe där jag varit förut. Då känns det inte lika illa. Önskar jag hade gått typ omvårdnad istället för barn och fritid. Hade varit så himla mycket bättre. Men ah. Är i alla fall ledig imorgon! Är tillgänglig fyra timmar alla dagar utom tisdag för då har jag poledance mitt på dagen så kan varken sätta mig tillgänlig 08-12 eller 12-16. Inget av fyratimmarspassen funkar liksom. 

Annars då? Älskling flyttade in i lördags. Har mest varit hemma sen dess. Har bunkrat upp frys och kyl med massa mat plus varit inne i stan och köpt en hdmi sladd så att vi kan kolla på tvn genom datorn. Så himla najs :)) var ju hundvakt i lördags också haha. Bara en bajs och en kissincident men annars gick det bra. 



Testade sån här ansiktsmask också för andra gången. Gör sjukt ont att dra av men annars gillar jag dom! 
Ninke fett upprörd för han fick lov att va med mig istället för kjelle


KOMMENTERA HÄR!
Postat av: kjelle

huehuheue snacka skit, han tycker ju om dig :DDDD Lite småtrist när inte tråkiga tryggheten Kjelle e med kanske. Duger till nåt iaf D:

2015-03-02 @ 11:55:33
URL: http://mmmichelles.blogg.se

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0