rudegirl -

Roadtrip

Hey blogg. 

Är och jobbar men har rast så slänger väl upp ett litet inlägg wiho. 

Igår åkte jag hela vägen upp till särna och hälsade på. Pojkarna hade bestämt sig för att åka till fulufjället för att leta efter världens äldsta gran som tydligen finns där, så jag passade på att hoppa av i Särna och umgås lite med min moster och en av mina kusiner Kelly :) önskar jag var där oftare men det är så himla långt så det blir inte så ofta tyvärr. Men herregud vilket jävla väder det är. Blir fett lycklig jag! :D idag åker vårt besök hem så ska väl hem och städa efter jobbet, slutar tre. Imorgon ska vi till mamma och fira att hon fyllt 50 och sen kanske jag ska dricka öl med lite finfolk nån dag i helgen! Swoon






KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0