rudegirl -

Sista veckan

Hej blogg.

Poledancelektion både igår och i förrgår. Denna vecka var ju sista veckan på denna nivån så det vi gjort är att gå igenom alla trick igen från den nivån och fick chansen att träna på dom tricken som man har svårt för. Jag har ett trick som bara inte funkar alls för mig. Scorpio heter det. Kommer verkligen inte upp rätt i den haha. Men å andra sidan så satte jag ett annat trick i förrgår! Shoulder mount heter det. 

Nu längtar jag efter söndag så att deep stretch kursen kan börja! 



Det här tricket heter butterfly. Ett relativt lätt trick som ser jättemysigt ut! 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0