rudegirl -

Söndag

Hey blogg!

Gud har haft så himla mycket att göra så har inte haft en stund över till bloggen. 
Matteprovet kändes bra, så jag tror det gick bra haha. Det visar sig på onsdag. Igår skrev jag dessutom högskoleprovet! Ska bli spännande att se vad man får för poäng, tar fyra veckor innan man får sitt resultat men sen så. Jag gissar på 1,0! Så får vi se. 

Nu äter jag frukost och ska strax åka iväg till stallet! Inte varit där sen Scarlett (min foderhäst) gått bort. Men ska bli himla kul och speciellt kul att få umgås med Gunilla (hästägarn), det var väldigt längesen! Det är ju ironiskt sådär av livet att dom människorna som betyder så himla mycket för en är dom man träffar minst också. 

Ha en fin dag läsare





KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0