rudegirl -

Tisdag

Hey blogg. 

Ligger och kollar ikapp på det okända här hemma själv haha. Får skylla mig själv att jag blir rädd. Tur jag har Sebastian som bor här nu för tiden. Var värre innan det när jag bodde här själv en månad då fick jag ju inte se annat än nalle puh typ. Han kommer väl hem lagom till det blivit mörkt ute heuheu

Annars då? Poledance imorgon. Längtar! Sen på torsdag ska jag också till studion på open pole träning (träning på egen hand, ej lärarlett) så får hoppas jag är någorlunda intakt efter morgondagens pass haha. Så jag inte dör på torsdag. Om en vecka gör jag högskoleprovet å, huvva :( 


Har fastnat totalt för quinoasallad. Att quinoa kan vara så gott?! Kanske lite väl mycket kalorier (350 per 100g) men det är i alla fall bra kalorier och inte dåliga! Tillsammans med fetaost, tomater och ruccola smakar det fan divine.  
Gris är med i vanlig ordning å


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0