rudegirl -

Tisdag

Denna fina kom på posten igår. 
Mormor köpt ett par vita jeans till mig när jag var där och hälsade på och sen hittde vi ingen bra topp att matcha till så vi fick beställa en från nelly istället haha. Kommer bli perfekt med helvit outfit med nått guldbling till nu när det ska börja bli lite varmare <3 


Baksida
Framsida


Annars så äter jag lunch nu och ska strax iväg till studion för lite poledance. Sista gången på denna nivå idag och imorgon! Sen blir det nivå 4 som gäller. Så sjukt! Vad fort det gått. Finns till nivå 8. Så då var man halvvägs då. På söndag så är det dessutom prova på pass på deep stretch kursen som jag ska börja på så jag bokade in mig på den hehe. Så får man börja tidigare! Sen kommer den kursen fortsätta varje söndag. Så bra! Kokt spaghetti here I come. 


Min lunch haha. Äter alltid så sjukt oengagerad lunch på dagarna. En kopp yoghurt och bacon. Så gott. 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0