rudegirl -

Dagen före dopparedagen

Hey blogg.

Ja nu är väl allt packat. Det som är kvar är sånt som ska packas med imorgon. Typ smink å tandborste. Vore skönt om man va lite trött så det gick att sova. Men känns ganska långt ifrån faktiskt. Bläh. 

Anyway, var väl hem te Nicklas en sväng idag. Åt kebab å grejade. Sen var jag till stan en sväng å tog ut en massa euro till resan. Inte långt kvar nu :D ska bli brun å fin ja wiihoo. Fick se bilderna vi tog på valborg också. Haha får se om jag lägger upp dom här. Vi är ju beyond snygga på dom assoo. 

Överhuvudtaget så ska jag väl blogga så mkt jag kan från Rhodos men får se om det finns wifi osv. Man vet aldrig :o tror jag dör om jag blir utan internet en hel vecka. Jajajajaha


Godnatt då maybe



Försökte göra 60-tals inspirerad makeup idag. Ska försöka imorgon å och hoppas på att det blir bättre än vad det blev idag haha. Blev lite väl mycket eyeliner. 




KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0