rudegirl -

Hello

Hey blogg.

Long time no see. Men det har varit beyond hektiskt och ångestfyllt. Men ett inlägg kan jag väl bju på. 

Igår var det poledance, fick lära mig superman. Kör poledance på lite högtempo nu så att jag ska ha klarat av den här nivån innan jag åker iväg med Sebastian och hans familj till Istanbul. Det kanske jag inte har berättat? Hans mor å far bjuder på resa till Istanbul tors-sön vecka 24. Alltså väldigt snart! Jag som nyss va i Rhodos haha. Lever lyxliv här. Det är synd bara dels att jag blivit så flygrädd och att jag är så rädd för spindlar å skit. Hoppas verkligen jag inte träffar på lika äckliga spindlar som vi gjorde i Rhodos. Och hoppas fan planet inte kraschar haha. Uuuh. 

Annars då? Mitt stormiga psyke vänder sig emot mig ibland, typ som nu. Så på dagarna träffar jag min psykolog sen gör jag inte så mkt mer. Pluggar såklart. Snart är tre kurser klara och två nya börjar. Sen så efter instanbulresan så blir vi kvar väldigt länge hos Sebastians föräldrar. Ska bli så himla skönt! Sebastian ska antagligen jobba en massa och jag ska ha semester. Finns typ ingen skönare än att åka ner dit till dom. Frid som fan. 




Superman
Och lite Jan Stenmark för att hålla huvudet ovanför ytan. 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0