rudegirl -

Hemmaaaa

Hey blogg! I'm back! 


Tillbaka till verkligheten. Har haft supermysigt i Rhodos. Inte gjort ett piss typ. Mest solat och sånt. Varit in till gamla stan också och lite sånt och shoppat och ätit. Haha lär har gått upp i vikt nu garanterat :s dom har så himla god mat i Grekland! Stört. 
Vi hade ett rum med stor egen veranda så där låg vi mest hela dagarna och solade. Havsutsikt osv. Sen åt jag pannkaka med nutella och jordgubbar i till lunch sen på kvällarna så gick vi på olika restauranger. Inte lyft ett finger på hela veckan haha. Idag kör det igång med poledance på direkten ikväll så vi får väl se hur slö/slapp man har blivit. ;) kanske förlorat varenda muskel. 

Snart ska jag åka och hämta Michelle och sen ska vi åka till rusta och köpa lite målarfärg och penslar/rollers å sånt sen så ska mitt och Sebastians sovrum målas om till vitt! :) vi har ju nå sorts tantbrun där inne nu. Ej snyggt. 



Lyckligast av alla att jag kommit hem var Gris som sen dess inte har lämnat min sida. 
Så såg vår veranda ut
Tanterna på väg uppför backen. 
Havet fanns precis nedanför å. 
På kvällarna va det fint å. 
Fick en ny kompis. Han bodde utanför en restaurang haha. 
Obligatorisk korvbenbild
I poolen på kvällen bodde massa grodor
Havet osv. 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0