rudegirl -

Snartsnart

Hey blogg. 

Nu ligger jag här fett redo. Allt e packat osv. Har nyss tryckt i mig massa lax och ris så man klarar sig tills flygplansmaten kommer. Laddat ner alla viktigaste spotifylistorna så man kan lyssna på musik på flyget osv osv. Come whatever may! 

Lämnade Gris hemma hos Michelle tidigare också. Fett upprörd såg hon ut men hon ska nog klara sig. Min lilla skrutt! Känns konstigt att vara ifrån min lilla bebis en hel vecka. I övrigt då? Känner mig ganska yrslig idag och mår inte helt 100. Det är min whiplash som brukar spöka sådär ibland. Är lite nervös över hur det ska gå på planet. Kan ju inte sitta och luta huvudet och läsa för länge osv. Dumt att krocka. Men lite tigerbalsam så brukar det vara uthärdligt. Är bara synd att vissa dagar är så yrsliga. Men det kommer säkert övervinnas av peppen av att åka iväg! :D 



Haha hur man vet att jag kallar Michelle för Kjell för mkt. Skulle skriva ner kjol på packlistan men telefonen vill ändra till Kjell istället. 





KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0