rudegirl -

Gårdagens festligheter

Heyy blogg. 

Skaffade mä ett liv lite grann igår då. Blev träning först på studion i en timme och sen på kvällen happy hour på kopparhatten tillsammans med Olle.  Drack massa fint och pratade om allt mellan himmel och jord, tycker nästan synd om dom som satt runt oss haha. Sen drog vi vidare till pitchers och mötte upp lite fler folk och stannade väl där tills typ ett då jag blev sugen på kebab. Vi tog en vända på kingen också mest bara för att hälsa på folk man känner. Alla hänger ju där liksom. Men jag fick fan ingen feeling alls för kingen så vi drog direkt och köpte kebab istället haha. Sjukt najjssss. Idag är jag bakis och det förtjänar jag också, hopp! 




Gårdagens outfit. Ska man ladda telefonen får man ta selfies sittandes istället haha
Så jävla sjukt också, hittade ett graviditetstest inne på kopparhatten på toaletten också haha. Hur ratchet är det inte att göra sånt på krogen då? Aja hoppas det gick för personen i fråga! :) 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0