rudegirl -

Hälg

Wow jag e sämst på att blogga haha. 

Jaja, helgen har bestått av fest. I fredags blev det happy hour på kopparhatten som vanligt. Sen lite hemmafest och krog osv. Igår var det fest hemma hos Olle så jag och Michelle drog dit. Fast först var vi hos Michelle å förfestade lite med vin, cider, sminkfix, hårfix och lite annat barnförbjudet! ;)  Blev dock ingen krog. Himla trevligt sällskap jag har jämt nu för tiden alltså! Tiden bara rinner iväg. Har hunnit städa på studion idag annars så har jag mest haft bakis-slappdag. Imorgon är det måndag, ny vecka full med föreläsningar, en sväng med Filippa till Svärdsjö ridklubb och se när hon rider, sen ännu mer pluggande på den lilla fritiden som finns, så får vi väl hoppas att nästa helg blir lika kul som denna! :) 




Två bruds från igår. 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0