rudegirl -

Rädda mä

Hey blogg.

Sitter och dricker kaffe och pluggar ekonomistyrning. Den värsta pisskursen jag någonsin varit med om. Svåraste kursen jag gjort i mitt liv. Ska göra tenta 12 December så nu är det all in på det plugget! 
Redovisningskursen och organisations/marknadsföringskursen går hur bra som helst. Det är bara denna som är så himla svår! :( men man kan väl inte göra mer än sitt bästa. 

I övrigt är det fredag och jag + vanliga gänget ska på kopparhatten på happy hour vid typ fem. Halva priser på bärs, cider å ibland även nå drinkar. Superbra när man vill ha kul ute med sina vänner fast man är fattig student! :)


Jag är avis på dom som valde lättare program på högskolan. Varför valde jag inte ba typ lärare? Nu har alla svårt för olika saker såklart, men enligt vad jag är bra på och inte så är detta 100ggr svårare för just mig. Så går det när ens viljor inte stämmer överens med ens talanger! Men ni vet man får kötta på. 





KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0