rudegirl -

Sämst häär

Hey blogg. 

Ja alltså bloggandet går ju ej skitbra. Har kommit ur rutiner här hemma och då blir det så. Och i övrigt så har jag ju liksom inte gjort nånting sen sist jag skrev så jag har varken nått att skriva om eller några bilder att visa. 

Men nu i alla fall så blir det akrobatikträning snart och sen har jag två till poledancepass att beta av innan veckan är slut! Så denna vecka kännetecknar träningsvecka. Ska framförallt försöka stretcha en massa och sätta trick som fortfarande känns svåra och omöjliga. Jag har drabbats av en ordentlig sån där höst-trötthet så jag har mest gått runt och varit skittrött sen sist jag skrev och mest legat i sängen och inte gjort nånting, som sagt. 

Missar tentan på lördag. Japp ni hörde rätt. Tydligen så var jag ute i för sen tid så jag missade att anmäla mig till den. Så jag får vänta ett par veckor till tills det blir omtenta! Först kändes det jävligt sämst, jag var ju så pepp! Men nu känns det faktiskt bra med tanke på att jag har mer tid att plugga och det känns faktiskt mer stabilt. Men trist att inte få det ur vägen så snabbt som jag tänkte! 

Ja men jag ska väl försöka skaffa mig ett roligare liv så att jag har något att blogga om heuheu. Hej så länge! 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0