rudegirl -

Tisdag

Hey blogg. 

Har pluggat idag. Trist, men tur att det är intressant läsning i alla fall. Problemet ligger mest i att jag har svårt att få ro nog till att bara sitta och läsa. Men idag gick det faktiskt jättebra! Läste jättelänge utan uppehåll. Nu lagar jag lite kalops och ser på tv. Inte så jätte händelserikt liv som vanligt. Men hä duger! 

Imorgon ska jag åka hela vägen ner till Arlanda och hämta Alv som kommer hem från utlandsresa. Så det blir fullt upp hela dagen imorgon! Ser fram emot det som fan! Dels för att min bästa lekkamrat kommer hem igen, och dels för att det är underbart att köra bil så länge och lyssna på musik. Love it! 



Mammas älskade lilla burrito har legat i knät och sovit på mig flera timmar idag. Hon har vissa dagar då hon verkligen bara vill vara nära hela tiden. Inte mig emot! 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0