rudegirl -

Är ju ändå måndag

Resultatet av att inte kunna sova själv: jag har varit uppe sen klockan fem. Jaja. Ingen idé att gråta över spilld mjölk har jag hört. Jag är trött som fan, men annars så är det en alldeles speciell känsla att vara vaken såhär tidigt. Ska nog äta upp mina bacon som jag håller på och steker sen ta en promenad runt tisken eller nå sånt. Lite mysigt sådär! Har legat och myst en sväng med Karl, missen jag är vakt till, nu innan jag gick upp. Han och Gris är inte riktigt sams men han är i alla fall jättegosig! 



Myse-Karl imorse vid fem 
Min station at the moment haha. Orkar inte stå och laga bacon så får väl sitta då. 




KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0