rudegirl -

Birthdaygirl häär

Är så dålig på update :D 

Menmen. Igår fyllde jag år! 22 hela år. Fett gammal nu. Firades hemma hos pappa med tacos och massa fika. Fick cash i present, det var det enda jag ville ha också. Lite väl mycket utgifter just nu! Så det var guld värt. På kvällen firade jag med alv. Efter tolvslaget så fyllde ju han också år haha. Han fyller år 22 och jag 21 oktober så då kunde vi fira lite tillsammans. Drack öl, spelade gitarr (jag sög), och hade det allmänt najs. 

Idag bär det av på nya äventyr! Smygkalas för alv så kan ej skriva för mycket detaljer. Det får ni se sen ;) men kommer bli kul! 
 


Jag och bästa pappan som finns! <3
Ready for tacos dåra



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0