rudegirl -

Bra kväll

Hey blogg. 

Så mycket för en lugn kväll... 
Ja igårkväll blev minst sagt turbulent. 
Jag skulle ta den där promenaden jag tänkte ta. Alv ville följa med så vi bestämde att vi skulle mötas vid några bänkar vid slussen. Klockan var ju inte ens mycket utan det var typ vid åtta. 

När jag kommer till backen mellan järnvägsövergången nedre norslund - upp mot slussen så kommer två killar på bmx cyklandes emot mig. Dom cyklar först bara förbi mig och busvisslar. Jag ignorerar dom och dom cyklar förbi mig. Sen hör jag efter ett tag att dom börjar ropa efter mig, så jag vänder mig om och då har båda två vänt sig med cyklarna och cyklar nu efter mig istället. Jag tänkte att dom vänder väl snart men sen börjar dom låta mer och mer arga och hotfulla och börjar skrika typ "vi ska ha ditt nummer, hora" och andra hemskheter. Jag fortsätter först ignorera dom och tänker att dom vänder väl snart. Men nej, dom fortsätter skrika och börjar cykla efter mig. Så jag börjar springa och har dom hack i häl som fortsätter ropa "hora, ditt nummer!" Och cyklar för fullt efter mig.  
Som tur var så kom det en fanilj cyklandes vid tisken och när dom såg det så vågade dom inte cykla efter mig mer utan då vände dom. TUR att det är uppförsbacke vid slussen så dom ej hann få upp någon fart på cyklarna! Annars hade dom kommit ikapp mig. 
Jag är glad att jag hade någon jag skulle möta så att jag fick sällskap direkt för jag var minst sagt skakad. 
Jag ringde polisen så det är anmält i alla fall. Tyvärr väldigt liten chans att få tag på dom men det känns i alla fall skönt att ha fått med dom i statistiken, eller vad man ska säga. 






KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0