rudegirl -

Dag 2

Jahejhej

Blev party dag 2 igår. I torsdags så åkte vi ner till Gävle och käkade på O'Learys jag, Alv, Olle och Jane. Sen gick vi på bio och såg Crimson Peak. Den va asbra! Lite överdrivna spöken kanske men annars var den jättebra. Åkte hem sen å sov i alla fall. Så körde vi partymode igår! Först satte vi oss på kopparhatten på happy hour och käkade asgod mat och drack lite bärs osv. Sen drog vi till bowlingen. Trodde jag skulle äga röven av alla men nä jag va typ sämst haha. Efter det blev det alkoholintag och andra trevligheter hemma hos Olle. Va på kingen en sväng också men det blev inte så långvarigt innan vi drog på annan hemmafest istället haha. Nu sitter jag och Alv och ska beställa onlinepizza och ha lite bakisdag. Sen ska jag faktiskt hem och plugga. Wäääh. 



Jamän lite vimmelbilder dåe. Första från kopparhatten. 
Jag och Olle + häftiga lampor på bowlingen
Hemmafäzt hos Olle
Slogs lite gjorde dom å haha 


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0