rudegirl -

Fredag

Hey blogg. 

Lugn fredagkväll här. Har ränt runt hela veckan typ. Eller ja, onsdags var ju party, igår så dansade jag+instruktörerna poledance på stan i bergströmsgallerian. Haha trodde inte vi skulle få så mycket publik som vi fick. Va lite pinsamt men förhoppningsvis gjorde jag inte bort mig alldeles för mycket. Så ikväll blir lugnt. Ska se på tv och sova typ. Önskar jag vågade ta en promenad, men fredagkväll + halloween känns inte ultimat för promenad. Kommer bli våldtagen och mördad på vägen typ. Näru. 




Köpte ny ansiktsrengöring och scrub idag från Blondinbellas märke hehe. Kände mig sugen på att testa något nytt. Och alla snackar ju så bra om blondinbellas produkter så det är upp till bevis! 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0