rudegirl -

Gårdagens pole

Var superrolig som vanligt! Körde första passet också innan poledancepasset med bendy pole! Så himla behövligt med lite mer streching. Jag måste verkligen göra det oftare. Det blir bara två gånger i veckan som det ser ut nu. Jag skulle må bra av att lägga in ett till pass! Har många stela muskler som jag behöver tänja ut för att kunna göra vissa trick som jag inte kommer kunna göra pga stelheten. Jaja nu är jag ju inte direkt stel utan ganska vig på vissa sätt. Men det krävs liksom en hel del när man börjar ska göra splittrick och sånt! Är mycket glad att bendy pole har kört igång i alla fall. Det är precis som det låter. Massa stretching så man ska bli bendy! 

Nu ska jag iväg till studion och städa och sen ska jag fortsätta skriva på en liten uppgift som ska vara inne senast imorgon klockan 13. Lite halvstressigt men det ska nog gå! 



Tycker detta ser så vackert ut! Tänk att jag inte kunde göra denna för ett år sen. Jag var dålig på att stå brygga överhuvudtaget. Ett ställe jag är riktigt vig på är faktiskt just ryggen! Där är musklerna helt med på noterna. Tur det! 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0