rudegirl -

Måndag

Hey blogg. 

Måndag idag har jag hört. Fifan vad dagvild jag är. Jaja. Idag börjar marknadsföringen. Har en föreläsning på hela dagen och den är 15-17 haha. Bra tid liksom. Not. Hade ju i alla fall seminarium i fredags. Gick asbra faktiskt! Skönt att beta av saker osv. Jajajajajaj. 

Fick i alla fall lov att gå upp tidigt idag. Halv tio. Kanske inte astidigt men känns tidigt för jag la mig typ 2 inatt. Kan verkligen inte sova själv. Är helt omöjligt. Spelar ingen roll vilken tid på dagen. Wäh. Vad gör man åt det liksom? Tips mottages tacksamt. 

Ikväll kanske jag ska hem till Magnus och Eva. Äta lite mat, se massa på tv, dricka té och ba helt enkelt njuta av att vara på det stället som är det närmaste jag kan komma till att känna "hemma" på. Det är en fristad för mig där jag kan släppa saker och bara vara jag ett tag. Inga problem, inga instabila vuxna människor som jag måste ta hand om osv osv. Lite egenfokus! :) 




Snygg man va på E-type dåra wihoo. Eller. 





KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0