rudegirl -

Pluggggggg

Om man har såna dagar där livet känns bajs, har så mycket plugg så man inte vet i vilket ände man ska börja, inte orkar gå upp ur sängen osv. Då får man helt enkelt be sin snälla pojkvän lassa in skiten till sängen så får man väl plugga där då! Eller nått sånt, haha. 

Ja, så kommer dagen se ut fram till fyra som sagt. Jag har legat här i sängen ett tag nu och försökt komma upp men eftersom kroppen inte vill lyda det så får jag väl helt enkelt köra härifrån. 

Börjar med självkostnadskalkylering i alla fall. Som sagt nån ände får man väl börja i då. Vet inte riktigt vad jag borde prioritera eller inte så jag får ba köra på allt just nu. 






KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0