rudegirl -

Söndag

Ja tja blogg. 

Söndag idag. Har pluggat en stund på morgonen, skrev klart en inlämningsuppgift och skickade in den. Sen tog jag och Alv en lång cykeltur upp över gruvan, upp till lilltorpet och sen tillbaka med massa omvägar osv. Var ute ca två timmar. Superbra för min kondition att göra sånt! Behöver verkligen träna mer kondis. Borde börja springa men tycker det är så jäävla tråkigt! Men cykla går ju bra med rätt sällskap. 
Nu ska jag söla loss resten av dagen. Blir liggläge i soffan med massa program. Ska på föreläsning imorgon 13-15 sen ska jag cykla ännu mer heuheu. Passa på innan det blir för halt och kallt. Och just det, kommer hit en liten katt om en timme som ska bo hos oss i två veckor! Får se hur Gris kommer reagera haha. Men generellt så brukar hon gilla hankatter så kommer säkert gå bra. 




Jag och Gris idag dåra. 


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0